Logo

Dlhovekosť je téma pre každého - hovoria zakladatelia značky Silwer

Až 97 % Slovákov nad 50 rokov považuje zdravie za prioritu, ale aktívny prístup ku nemu má len polovica z nich. Vyplýva to z výskumu, ktorého sa zúčastnilo takmer 2.600 respondentov a zrealizovala ho značka Silwer. Ukazuje sa však, že veľký vplyv na prístup k zdraviu majú miesto bydliska a finančné možnosti. Ľudia z väčších miest a vyšších príjmových skupín žijú často zdravšie a aktívnejšie. Aj táto skutočnosť podnietila Ivana Berkeša a Martina Marka, zakladateľov značky Silwer, k tomu, aby sa zamerali na vekovú skupinu 50+. S jasným poslaním prichádzajú s produktmi, ktoré podporujú zdravý životný štýl a sú dostupné pre všetkých, bez ohľadu na to, kde žijú alebo koľko zarábajú.